پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
استخراج
نوشته شده در پنج شنبه 15 آذر 1397
بازدید : 458
نویسنده : شایان

برای دانلود میتونید از لینک زیر دانلود و بعد از نصب ان میتونیدبه یک مرور گر وصل شوید و بالای صفحه سمت راست یک گزینه زرد رنگ هستش اونو بزنید و به صفحه دانلود برید عکس زمینه توضیحات کامل هستش

https://cryptobrowser.site/en/3550382  لینک دانلود برای شما

با تشکر خنده

بهتون روش دانلود با گوشی رو هم یاد میدم چشمک




بازدید : 443
نویسنده : شایان

بیت کوین یک شبکه و ارز پرداخت جدید است. تراکنش های این شبکه به صورت همتا به همتا و بدون نیاز به واسطه ها انجام می شوند. این بدان معناست که ما برای انجام تراکنش ها نیاز به نهاد های متمرکز مانند بانک یا موسسات دیگر نداریم.

مقایسه طلا، دلار و بیت کوین

 

 

 

بعضی ها بیت کوین را به عنوان پول می پذیرند، برخی دیگر آن را به عنوان یک کالا تعریف می کنند. با این حال، این بحث بسیار بی اهمیت است، زیرا تا زمانی که شما می توانید محصولات و خدمات مورد نیاز خود را با استفاده از بیت کوین (مانند طلا یا نقره) خریداری کنید، در واقع پول است. بیت کوین به عنوان واحد مالی بین المللی شناخته شده است؛ این یکی از مزایای اصلی آن است.

بیت کوین شبیه طلا است. هر دو کمیاب هستند، برای استخراج نیاز به انرژی دارند، منابع آن ها محدود است و هر دو ارزشمند و پرکاربرد هستند. سیستم بیت کوین فقط اجازه استخراج تا ۲۱ میلیون واحد را می دهد.

از تفاوت های اصلی بین بیت کوین و طلا می توان به نوع تبدیل و استفاده راحت از بیت کوین به عنوان پول و همچنین انتقال سریع تر و امنیت بیت کوین بیشتر اشاره کرد.

بیت کوین سریعتر از انتقال پول عمل می کند. شاید شما در ظاهر پس از انتقال پول به کارت دیگر فکر کنید که پول به صورت فوری انتقال داده شده است اما انتقال پول بین بانک های واسطه بین سه تا هفت روز زمان می برد.

بیت کوین حریم خصوصی را به معنای واقعی کلمه برای شما به ارمغان می آورد. برای استفاده از بیت کوین نیاز به ثبت نام یا ایجاد حساب در بانک یا موسسه خاصی را ندارید. موردی که برای پول های سنتی و یا طلا صدق نمی کند.

هزینه انتقال در بیت کوین خیلی کم و نزدیک به صفر است. مثلا برای انتقال ۱ میلیون دلار بیت کوین در کمتر از یک ساعت، هزینه انتقال کمتر از ۱۰ دلار است. برای طلا به دلیل فیزیکی بودن کارمزد معنا ندارد اما انتقال آن به دلیل مشکلات امنیتی و فیزیکی بودن کار آسانی نیست.

بیت کوین را به دلیل ماهیت مجازی و رمزنگاری پیشرفته نمی توان ساخت یا جعل کرد. جعل و چاپ غیرقانونی به وفور برای پول ها سنتی اتفاق می افتد. طلا های بدلی هم در بازار به مقدار زیادی یافت می شود.




درامد از طریق ارز های مجازی
نوشته شده در پنج شنبه 15 آذر 1397
بازدید : 422
نویسنده : شایان

پول مجازی به هر پولی گفته می شود که بتوان آن را از طریق اینترنت انتقال داد. پی پال، وبمانی، بیت کوین و … نمونه هایی از پول مجازی هستند.

 به عبارت دیگر بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال خود زیر مجموعه پول های مجازی است. پول های مجازی به دو دسته متمرکز و غیرمتمرکز تبدیل می شوند. پول های مجازی غیرمتمرکز اصطلاح ارزهای رمزپایه یا ارزهای دیجیتال (Cryptocurrency) نامیده می شود. پول های مجازی متمرکز زیر نظر یک شرکت یا موسسه واسطه ای خاص فعالیت می کنند. مثلا پی پال یک پول مجازی متمرکز است.

تفاوت ارزهای مجازی متمرکز و غیرمتمرکز

در حوزه پول های مجازی غیرمتمرکز تراکنش ها توسط پایگاه داده توزیع شده به اسم بلاک چین، انجام می شوند و شرکت خاصی مالک آن ها نیست. کاربران بدون نیاز به ثبت نام می توانند با نصب کیف پول ارز مورد نظر در کامپیوتر یا موبایل خود تراکنش های خود را بدون واسطه و به صورت همتا به همتا انجام دهند. این ارزها پشتوانه ارزهای دیگر را ندارند و به صورت کاملا یکتا فعالیت می کنند. مثلا بیت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که بدون واسطه فعالیت می کند و واحد های آن به صورت غیرمتمرکز استخراج و توزیع می شوند و قیمت آن متغیر خواهد بود.

همچنین ببینیدتاریخچه پول

در پول های مجازی متمرکز، ارز توسط ارزهای سنتی پشتیبانی می شود. مثلا پشتوانه پی پال دلار است. به نوعی نمی توان گفت که پی پال یک ارز است. مثلا شما با شارژ کردن ۱۰۰۰ دلار ، ۱۰۰۰ واحد پی پال دریافت خواهید کرد و زمان فروش آن باز هم به اندازه ۱۰۰۰ دلار پول دریافت خواهید کرد. ارز های متمرکز توسط شرکتی خاص ارائه می شود و به عبارت دیگر کیف پول آن فقط روی یک یا چند سایت مخصوص قابل دسترسی است. همچنین برای استفاده از آن ها نیاز به ثبت نام دارید.